heeej!

 

 

Förlåt att jag inte bloggat i helgen men jag hade inget att blogga om men nu är jag tillbaka

                                                         &

Philippa ska sluta måndag blir hennes sista dag och det har jag varit ledsen för hela helgen.

 

Godmorgon allihoppa har ni haft det bra?!? 

Jag har haft ganska så kul jag (förutom när jag var ledsen för att philippa skulle sluta.

 

Men i fredags till lördagen så sov Selma och Philippa hos mig för att vi skulle fira att jag fyllde år men typ 3 stycken kom inte så det blev mer bara en liten fin övernattning hahah....

 

Men nu typ sitter jag vid matbordet och äter musig frukost.!!!! (hahah vet inte om man kan ha uttroppsteken efter en punkt.) 

 

måste gå! har inget mer att skriva om!

 

bye bye...XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0