problem här!

Hej hej jag har ett litet stort problem här jag typ låste in min skåp nyckel i mitt egn skåp så jag ska vänta i skolan till halv 4 och vi slutar 2 så 1 och en halv timme väntan jippie (not).
 
Blähh jag orkar inte men nu när jag har tid så kan jag berätta om dagen. 
Vi var 4 grupper (alla 6:or) som skulle baka bröd och sedan servera till årskurs 3-5 som fick smaka på alla 4 gruppernas. 
 
Min grupp gjorde salta bagueter (om det stavas så...haha) som var ganska så goda!
 
Sedan skulle vi städa och det var då det hände killarna de fick skrattanfall vilket fick alla att skratt och då så var vår lärare så arg att hon bara satt och tittade. blähh blähh
 
kom ni ihåg i onsdags var det 
╱╭╮╭━━━╮╱╱╱╭╮╭━━━╮╱╱╱╭╮╭━━━╮ ╭╯┃┃╭━╮┃╱╱╭╯┃┃╭━╮┃╱╱╭╯┃┃╭━╮┃ ╰╮┃╰╯╭╯┃╱╱╰╮┃╰╯╭╯┃╱╱╰╮┃╰╯╭╯┃ ╱┃┃╭━╯╭╯╱╱╱┃┃╭━╯╭╯╱╱╱┃┃╭━╯╭╯ ╭╯╰┫┃╰━╮╭╮╭╯╰┫┃╰━╮╭╮╭╯╰┫┃╰━╮ ╰━━┻━━━╯╰╯╰━━┻━━━╯╰╯╰━━┻━━━╯
 
bye bye...XD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0