Sorry!

Ok, jag måste ärkänna att jag inte vet vad jag ska blogga om just nu för jag kan inte blogga om helgen än för...ja....den är inte slut den har Söndag kvar och den kommer också bli super kul så vi tar allt på samma gång på Måndag. 
Men också måste jag säga förlåt för den dåliga uppdateringarna men aja alla har vll sånna helger. :) 
 
jag har märkt att smilisarna (om det stavas så) inte funkar mer så jag ficksar det så fort det går försöker ha det färdigt senaset tisdag heöst Måndag eller idag men vi får se.
 
bye bye..XD

Kommentarer
Postat av: Philippa ♥ P O N N Y M U P P S . B L O G G . S E

Uppdatera elller jag doddar dej! :'D

Svar: Varför??? Jag ska göra det nu!! snart
myliferobin.blogg.se

2012-12-03 @ 08:25:20
URL: http://ponnymupps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0