Tjaba

Tjaba tjena hallå, Jag är så reda för kvällen med Philippa!! 
Ska bli såå kul!
 
Vi var ute i snön som typ kändes som 2 meter högt det var bara så jobbigt men såklart kul!! men slut resultatet blev stora tovor....åhhh vad jobbigt att borsta och det gör ont...ajjajajajaj.
 
Ja, nu är ju jag och Philippa lite udda och inte jämna så vi har typ sitter i soffan och tittar på Erik och Makan och bloggar, facebookar och massa mer. hahaahah 
 
Nu har jag ju s´dushat och är härligt fräs och sitter på soffan! Måste bara bäratta det härligaste: Medans vi var i skolan så snöade och snöade det och då blev det storm som lädde till att vi inte kunde ha gumpa i bodal så vi stannade vi hemma eller rättare sagt i skolan och typ hade dans! Senare kom våran huvudlärare och sa att bussarna SLUTAT åka och alla stressade för att få skjuts och ja allt var helt enkelt kaos. Så jag skulle med William men istället så stannde jag hoss Philippa och bara har det bäst!!
 
två bilder på nu:
 
bye bye...XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0