Musik test!!

OMG det var såååå hemskt jag hade musik test, då var vi alla tvungna att gå in bakom några gardiner med våran musik lärare och spela något instrument (om man kunde) och sjunga! :O Jag var tvungen att sjunga samma låt 2 gånger för att han tyckte jag var bra så jag sjöng i 2 olika ton läggen!! så jag fick bra i sjunga men i gitarr kunde jag inget och i piano kunde jag en låt!!! 
 
Ikväll så ska jag ha träning och det kommer bli sååååå kul det har nämligen varit tävling och då brukar det bli roliga träningar som man lär sig super mycket!!! :) ;) 
 
Det jag ska göra bättre:

Vara i tid! haha :D
••Göra lärande saker på lektionen och inte dator :( hihi hehe
•••Göra länger och mer inlägg på bloggen!! :) 
 

Men nu måste jag gå! hejdå!!
 
kram kram
 
bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0