Min under bara helg.

Nu ska jag skriva om helgen (den var väldigt lång och jag hade ej tid att skriva under helgen så jag gör det nu.)
 
Fredag: 
Jag fyllde år!! Det började med att de sjöng för mig. Och då gik jag upp och åt en macka och fick morotstårta mums!!
Jag gick till skolan = forever alone! alla mina bästa vänner var sjuka. Så jag levede lite mer ensamt. 
Haha det gr inget dagen var ändå toppen. 
När jag blev hämtad åkte vi till affären och köpte tårta åt mig och min faster som också fyller år på samma datum som mig. Det är ju helt okej enligt mig men aja.....
Sedan efter att vi handlade så hade jag träning vid, på eller i Bosön [vet ej vilket man använder (haha) ]
Efter träningen kom jag hem och fik samtal från pappa att han missat tåget så vi (jag och mamma) hämtade han istället. 
När han kom hem så fick jag min preseneter. 
Några presenter jag fick:
•Nya jeans och läder jacka av min lille bror.
•Massa duss tvålar av min faster och av min gympa kompis.
•Smink lite lepsyl och sånt av lite alla möjliga. 
•Och jag fick massa värde kuponger.
•Jag fick en skiva.
•Jag kankske fick mer men jag inte kommer ihåg, jo jag kom på att jag fick lång strumpor och en handväska från våra kompisar i Scottland. 
 
Sedan åt vi middag som var pannkakor som pappa hade lagat. (såååå goda) ! Sedan la jag mig typ halv två på natten.
 
Lördag: 
Jag vaknade typ klockan 11 av att min lille bror Lucas kom in och skrek att det var Lördag. Jag åt frukost som var mackor och sedan åkte jag med farmor, Brenda och min faster till stan och när vi var vid baggeby blev den där mannen på körd ( och jag satt på tåget [läskigt] ) och tåget bara fortsatt att åka. 
Sedan i stan så fikade vi och tittade in på NK. 
Sedan åkte vi hem igen. När vi kom hem åt vi en bit tårta som vi inte ätit något av dagen innan haha. 
sedan bowlade vi med två lag och mitt lag van. (farmor, Lucas och jag.)
Sedan åt jag pizza på kvällen. Kebabpizza.
 
Söndag:
Först när jag vaknade så såg jag alla avsnitt av portkod 1321 (superbra) som jag rekomderar till alla, alla 10 avsnitt kan ses på svtplay.se 
sedan hade jag träning och det var super kul. Sedan kom jag hem och åt tårta och dushade senare fick jag en massge av min faster som är massör. ( jag fick massgen i födelsedags present.)
Sedan åt vi kalkon till middag.
 
Morgonen idag:
Jag åt kalkonmn macka till frukost och en macka. Tårta finns kvar som jag ska äta när jag kommer hem. 
Mums mums.
 
Bye bye..XD

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Hejhej! Tack så jättemycket och detsamma :) och jaa, det gör jag gärna! Skriv bara när du lagt till mig så lägger jag till dig direkt =) Kram!

Svar: Jag har lagt till dig nu! Nu du!! Ska vi göra bloglovin byte?? Jag har gjort det så nu du!!

kramar från mig!
myliferobin.blogg.se

2012-12-03 @ 13:32:35
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0