Freeeeedaaagggg! ♥

 Yeah! :) Nu är det fredag ♥  Jag sååå älskar fredag! ♥
 
Ja, nu sitter  jag här och väntar på något som aldrig kommer komma för jag vet inte vad jag väntar på, jag läser bloggar osv. 
Men jag vill bara sitta här och leva livet. ©
Jag har just haft svenska och nu ska jag snart försöka mig på utmaningen att taa mig in i andra delan av svenska och örsöka hålla ut till lunch....vilket blir en svår utmaning men ändå inte de blir oxjärpar..blähh!
 
Nyhet
Jag har för första gångn på länge som jah har uppsatt hår toffs. Haha :) Det beror på att mitt hår alltid är tovitt och mina vänner sa att jag skulle vara söt...vt inte om det är så sant men aja!
 Bjuder  på en bild!
 
Men ja det är vad som HAR hänt! Vad SKA hända ja som ni kanske vet så går jag på gymnastik och ikväll så ska jag ha träning på vallen....skit tråkigt för det är löpning....men man får leva med det tråkiga också! :( 
 
Nu så måste jag stå ut med 50 minuter till av svenska vilket blir svårt men livet är livet!
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0