godnatt! darlings

efter en lång dag med en massa kul och jobb så har jag haft det awesome så behöver jag somn så nu hos philippa så lägger vi oss om nån timme! hehe ändå ganske sent!

idag så var jag först med västa brosan i gallerian super kul jag köpte 2 st hollister tröjor/linne. det var en typ as lång kö för att komma in på själva hollister kön var väl 30 meter men det tog typ 5 min sedan var det provrums kö på 15 min blähh jag var matt på att stå i kö och sedan så var jag tvungen att stå i betalnings kö som var lng men gick ganska fort men när brosan såg den så var han så trött på att köa att han gick ut furekt ich väntade där, men till slut hade jag två awesome tröjor! wihooo!!

sedan senare åkte jag till philippa och nu är jag där! så nu måste jag vara med henne!


bye bye 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0