!

He hej och godmorgon! 
Hittils har den här fredagen varit helt okej jag blev på sett och vis dissad av hilda, maja och Philippa men jag är inte sur längre men jag gillade det inte,(men sånt händer). 
 
veckans hiss och diss!
 
HISS
Xfactor finalen som sänds ikväll so jag ska titta på med mina vänner.
•Att vi har vå grupper som backar idag vilket betyder att vi får extra mycket gott att mumsa på idag.
 
DISS
•Folk som säger till andra att inte göra vissa saker men sedan gör det själva.
•Sånna som tror att de är mycket bättre än andra (jag menar inte att man inte ska har självförtroende) men vissa tror att de är så bra att de bara är taskiga mot alla och tror att världen handlar om sig själv och inte bryr sig om någon annan. 
 
måste nu fortsätta med svenska!
 
bye bye..XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0