GODMORGON SVERIGE! ♥ ♥ ♥

Hej hej, vill bara sååå gärna berätta om igår då det hände skjukt mycket roliga grejer. 
 
•Jag var hemma hos Philippa ( fourfux.blogg.se ) som hade lite problem med sin hund så medans hon ordande det var jag inne på instagram! ( robbann2000 )!!
•Sedan hängde jag med henne till stallet och träffade massa sööööta hästar! 
•Och sen så åkte jag hem med bus och hade träning ( kul ) !! :) 
 
Och så är de det med att på fredag händer något super kul!! = Jag blir 12 år kul va?? ;) 
 
Skulle bara säga att jag har fått super bra unika besökare och jag hoppas alla fortsätter läsa min blogg!!! 
Tack så mycket!!
hoppas ni stannar!
 
 
 
Hejdå 
kram
 

Kommentarer
Postat av: Nora och Wilhma

Sv; Vad kul att du gillar den! Jätte gullig kommentar :) Vi har tyvärr inte bloglovin.

Kram
BlondPower.

Svar: Hahah ok!! Kul att ni gillade mina kommentarer!! <3
:)

kram
Robin
myliferobin.blogg.se

2012-11-28 @ 09:53:36
URL: http://blondpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0