Rast nu!

Nu är det rast jag sitter här med Anamaria  ( www.anasblogg.blogg.se ) och Helin ( www.helsansfinafoton.blogg.se ) snart är det dags för EV och sedan slut för dagen! 
Är inte helt säker i fall jag kan blogga under lektionen men försöker mitt bästa! 
 
Det här är Williams blogg, www.williamprosailer.blogg.se han har inte riktigt börjat blogga ännu men börjar nog snart, han lovade oss att han skulle blogga mycket om han gjorde en blogg! 
 
Spanskan blev inte riktigt av eftersom läraren var på läkarbesök, men istället fick vi SO men vi fick välja att göra spanska uppgifter om vi ville! 
Men mitt Anamarias, Helin och Williams lektion gick mer ut på att ta foton på våra datorer! 
 
Här sitter jag och bloggar medans Helin och Anamaria också bloggar! 
 
Anamaria är ny på blogg.se så jag skulle uppskatta om ni kan ta en titt på hennes blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0