Dagen idag!

 
Hej, 
Nu har jag liksom just kommit hem från träningen så det blir ett kort inlägg då jag säkert glömmer att skriva en massa som hänt men aja...
 
Idag så gick brandalarmet för nån dum 9:a var dum nog att smälla smällare vid brandalamet började gå och brandkåren kom i onödan och poff 8000 kr från skolan slösade! 
 
Ja, och sen på vägen till idrotten så sa jag ta det chill till en tjej när hon höjde rösten till en kille och då bara typ började hon skrika på mig. Så jag tar att e sur på mig nu då!
 

kan tyvärr inte lägga till nån bild för det hackar så när jag försöker så kommer det bara upp3 av samma bild från typ hur länge som helst!!
 
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0