Demo-gymnast

Idag har jag varit demo gymnast vilket betyder att man är gymnast för dom som vill lära sig att passa!  
Det var roligt att få träna men jag fick lite slag dåochdå av nybörjare tränare som inte riktigt hade koll! ♥
 
Men det var absolut kul att vara med några vänner Lisa, och Ida! 
 
Vännen jag trodde jag hade genom allt! 

Jag hade en vän som jag trodde jag skulle ha för livet men...idag var det lite slut tror jag. 
Det började redan några veckor sen då hon redan började undvika mig, hon tog bort konversationena på kik och lossades som om de inte kommit fram, men idag fick jag henne att lägga till mig. 
Sedan så säger hon en hemlighet som jag sa till henne för att jag litade på henne till en annan tjej! 
När jag kommer hem ser jag att hon skrev ¨du är en bajsunge¨ och "nu raderar jag chatten" tydligen blockerar hon mig också! 
Sedan blockerar hon mig på Instagram också! 
Kände för att dela med mig av det här! :(
 
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0